Informacija lengvai suprantama kalba

Kas yra „Palangos gintaras"?

„Palangos gintaras" yra vieta, kur vaikai atvyksta gydytis ir stiprėti.

Čia dirba gydytojai ir kiti specialistai, kurie padeda vaikams jaustis geriau.

Kam mes padedame?

Mes padedame vaikams ir paaugliams, kurie:

  • dažnai serga;
  • turi kvėpavimo problemų;
  • turi laikysenos ar judėjimo sutrikimų;
  • nori sustiprėti po ligos.

Kada reikia atvykti?

Į „Palangos gintarą" atvykstama, kai:

  • gydytojas rekomenduoja reabilitaciją;
  • reikia sustiprinti sveikatą;
  • reikia gydymo ir poilsio kartu.

Ar reikia mokėti?

Dažniausiai:

  • jei yra gydytojo siuntimas – gydymas yra apmokamas;
  • jei siuntimo nėra – galima atvykti mokamai.

Kaip užsiregistruoti?

Norint atvykti:

  1. Reikia gauti gydytojo siuntimą.
  2. Tada reikia užsiregistruoti.
  3. Sulaukti savo eilės.

Jei kyla klausimų – galima paskambinti arba parašyti mums.

Ką atsivežti?

Atvykstant reikia turėti:

  • asmens dokumentą;
  • gydytojo siuntimą;
  • patogius drabužius;
  • higienos priemones.

Ką vaikai veikia pas mus?

Vaikai:

  • dalyvauja gydymo procedūrose;
  • eina į mokyklą;
  • žaidžia ir leidžia laiką su kitais vaikais;
  • dalyvauja veiklose ir renginiuose.

Kur mes esame?

„Palangos gintaras" yra Palangoje adresu Vytauto g. 30, prie jūros.

Kaip su mumis susisiekti?

Telefonas: +370 460 40103
El. paštas: info@palangosgintaras.lt

Atnaujinta 2026-07-21